Om mig

Mitt foto
Välkommen till min blogg! Jag är 29 år och bor i en liten stad i Norrland tillsammans med min sambo Robert. Min bästa vän och största kärlek! Tillsammans har vi två underbara flickor, Stella 9 år och Minna 5 år. I familjen finns också hundarna Anja och Tia och marsvinen Fiona och Marion. Hundar är en stor del av mitt liv inte bara privat utan även yrkesmässigt eftersom jag sedan flera år tillbaka jobbar med hundar inom Försvarsmakten. I min blogg delar jag med mig av min vardag med barn och hundar och annat som intresserar mig och gör mig glad; bra musik, filmer och spännande böcker. . Jag är ofta ute och promenerar både i jobbet och på ledig tid. Gärna flera mil i veckan och alltid tillsammans med hund. Jag gillar att löpträna när tid finns och tycker att curling är världens bästa sport även om mina egna erfarenheter hittils är hämtade från åskådarplats. =)

Twitter

2009-07-28

Vilken dag!

I dag har tjejerna och jag varit på tur till Sundsvall och hälsat på världens bästa Therese. Så roligt, längtar redan tillbaka. =) Tack för idag gumman!!
Det blev oxå en runda på Ikea och Birsta city där gardiner, gardinstång och ett litet bord inhandlades. Fixade lite grejor till Stellas dator och shoppade ett linne till mig själv.

När vi åkte hem tog vi vägen via Bispgården och eftersom solen tittade fram stannade vi till i Sillre och kollade på den tjusiga utsikten en stund.

Nu väntar en promenad med hundarna och sen sova!! Kram på er.




2 kommentarer:

GymGlam/Caroline Nilsson sa...

Å vad ni verkar ha haft det mysigt!! Kram på er! & tack för tipsen!

Anonym sa...

Det var underbart att ni kom!! Det får vi göra om snart igen!! Puss å kram/ T