Om mig

Mitt foto
Välkommen till min blogg! Jag är 29 år och bor i en liten stad i Norrland tillsammans med min sambo Robert. Min bästa vän och största kärlek! Tillsammans har vi två underbara flickor, Stella 9 år och Minna 5 år. I familjen finns också hundarna Anja och Tia och marsvinen Fiona och Marion. Hundar är en stor del av mitt liv inte bara privat utan även yrkesmässigt eftersom jag sedan flera år tillbaka jobbar med hundar inom Försvarsmakten. I min blogg delar jag med mig av min vardag med barn och hundar och annat som intresserar mig och gör mig glad; bra musik, filmer och spännande böcker. . Jag är ofta ute och promenerar både i jobbet och på ledig tid. Gärna flera mil i veckan och alltid tillsammans med hund. Jag gillar att löpträna när tid finns och tycker att curling är världens bästa sport även om mina egna erfarenheter hittils är hämtade från åskådarplats. =)

Twitter

2009-08-25

En toppendag!

Tillbaka från shoppingutflykten. Hittade lite smått och gott som fick följa med hem. Bla en höst/vinterjacka, stövlar, ett par svarta jeans och en mössa. Allt till mig själv, hihi. Länge sedan jag köpte något som jag själv behöver, brukar mest bli att jag handlar till barnen när jag är på stan. Det finns ju så mycket fina barnkläder... =)

Dessutom inhandlades lite smågrejer till Fiona och Stampe som kommer att behövas när de flyttar in för vintern. Matskålar i keramik, en kanintoa (jepp, ni läste rätt), två tunnor med lock att förvara tex spån i och så lite gott gnagargodis.

Som en härlig avslutning på dagen mötte jag upp med bästa Therese för en bit mat. Så roligt!! Efter en massa prat och lite mer shopping var det dags att åka hem till Solle igen.

Nu är det dags för kvällste och sedan bums i säng. Imorgon är det jobb. Natti!

Inga kommentarer: