Om mig

Mitt foto
Välkommen till min blogg! Jag är 29 år och bor i en liten stad i Norrland tillsammans med min sambo Robert. Min bästa vän och största kärlek! Tillsammans har vi två underbara flickor, Stella 9 år och Minna 5 år. I familjen finns också hundarna Anja och Tia och marsvinen Fiona och Marion. Hundar är en stor del av mitt liv inte bara privat utan även yrkesmässigt eftersom jag sedan flera år tillbaka jobbar med hundar inom Försvarsmakten. I min blogg delar jag med mig av min vardag med barn och hundar och annat som intresserar mig och gör mig glad; bra musik, filmer och spännande böcker. . Jag är ofta ute och promenerar både i jobbet och på ledig tid. Gärna flera mil i veckan och alltid tillsammans med hund. Jag gillar att löpträna när tid finns och tycker att curling är världens bästa sport även om mina egna erfarenheter hittils är hämtade från åskådarplats. =)

Twitter

2010-01-15

Äntligen fredag!

Har jobbat klart för idag, käkat tacos till middag, handlat lite gott och gjort upp en brasa i öppenspisen. Nu kan fredagsmyset börja!

Har jobbat hela veckan så jag har inte så mkt spännande att berätta. Stella fick sin andra dos svinis-vaccin igår och på kvällen var det äntligen dags att åka till stallet igen efter jullovet. Stella var hur duktig som helst och fick hästen att göra precis som hon ville. =) Och jag behöver inte ens gå bredvid längre utan får stå o frysa i ett hörn av ridhuset istället, haha. Vecka 6 ska de börja trava, tror ni Stella längtar? Det är allt hon pratar om för tillfället. =)

I morgon väntar jobb så det blir en lugn fredagkväll här i stugan. Lite teve och kanske någon film. Kram på er!

.

Inga kommentarer: