Om mig

Mitt foto
Välkommen till min blogg! Jag är 29 år och bor i en liten stad i Norrland tillsammans med min sambo Robert. Min bästa vän och största kärlek! Tillsammans har vi två underbara flickor, Stella 9 år och Minna 5 år. I familjen finns också hundarna Anja och Tia och marsvinen Fiona och Marion. Hundar är en stor del av mitt liv inte bara privat utan även yrkesmässigt eftersom jag sedan flera år tillbaka jobbar med hundar inom Försvarsmakten. I min blogg delar jag med mig av min vardag med barn och hundar och annat som intresserar mig och gör mig glad; bra musik, filmer och spännande böcker. . Jag är ofta ute och promenerar både i jobbet och på ledig tid. Gärna flera mil i veckan och alltid tillsammans med hund. Jag gillar att löpträna när tid finns och tycker att curling är världens bästa sport även om mina egna erfarenheter hittils är hämtade från åskådarplats. =)

Twitter

2011-03-10

Godmorgon torsdag

Den lilla känsla av vår som kom med flera dagars sol och plusgrader är nu helt borta. Snön vräkte ner igår och idag vaknade vi upp till ett fluffigt snötäcke utanför fönstren, vita träd och -10.

Robert har redan åkt till jobbet så det är bara vi tjejer hemma. Njuter av lugnet med en stor frukost och en extra kopp kaffe. Stella får sova ut eftersom vi inte ska iväg än på ett tag. Hon har ju varit på ridläger under veckan så det var en trött men glad tjej som kom hem igår kväll.

I dag väntar jobb under eftermiddagen och kvällen och sen är det snart fredag igen!
Ha en skön torsdag mina vänner.

/Sonja

Inga kommentarer: