Om mig

Mitt foto
Välkommen till min blogg! Jag är 29 år och bor i en liten stad i Norrland tillsammans med min sambo Robert. Min bästa vän och största kärlek! Tillsammans har vi två underbara flickor, Stella 9 år och Minna 5 år. I familjen finns också hundarna Anja och Tia och marsvinen Fiona och Marion. Hundar är en stor del av mitt liv inte bara privat utan även yrkesmässigt eftersom jag sedan flera år tillbaka jobbar med hundar inom Försvarsmakten. I min blogg delar jag med mig av min vardag med barn och hundar och annat som intresserar mig och gör mig glad; bra musik, filmer och spännande böcker. . Jag är ofta ute och promenerar både i jobbet och på ledig tid. Gärna flera mil i veckan och alltid tillsammans med hund. Jag gillar att löpträna när tid finns och tycker att curling är världens bästa sport även om mina egna erfarenheter hittils är hämtade från åskådarplats. =)

Twitter

2010-12-20

4:e advent

Igår var det dags att tända det fjärde ljuset, snart är det jul! Hela söndagen tillbringades hemma hos mamma och pappa, tyvärr fick vi lov att åka hem till Solle redan samma kväll esom Robert och Stella har jobb och skola idag. Minna och jag har iaf jullov och idag har vi börjat med att ta en ordentlig långpromenad med hundarna. Nu är vi hemma igen och Minna har gjort egen polkagrisglass som hon sitter och mumsar på.

Ska försöka börja med julklappsinslagning idag och när Robert har slutat ska vi ut på jakt efter en julgran, wihoo!
.

Inga kommentarer: