Om mig

Mitt foto
Välkommen till min blogg! Jag är 29 år och bor i en liten stad i Norrland tillsammans med min sambo Robert. Min bästa vän och största kärlek! Tillsammans har vi två underbara flickor, Stella 9 år och Minna 5 år. I familjen finns också hundarna Anja och Tia och marsvinen Fiona och Marion. Hundar är en stor del av mitt liv inte bara privat utan även yrkesmässigt eftersom jag sedan flera år tillbaka jobbar med hundar inom Försvarsmakten. I min blogg delar jag med mig av min vardag med barn och hundar och annat som intresserar mig och gör mig glad; bra musik, filmer och spännande böcker. . Jag är ofta ute och promenerar både i jobbet och på ledig tid. Gärna flera mil i veckan och alltid tillsammans med hund. Jag gillar att löpträna när tid finns och tycker att curling är världens bästa sport även om mina egna erfarenheter hittils är hämtade från åskådarplats. =)

Twitter

2011-07-17

Garderobsrensning!

Nu har vi börjat tömma sovrummet på gamla möbler och kläder för att så småningom komma igång med renoveringen.

Min stora garderob med skjutdörrar har vi nu flyttat ner i tvättstugan där det behövs bättre förvaring och då passade jag på att riva ut allt innehåll. Allt som ska sparas ska tvättas upp innan det hängs in i den nya garderoben och alla kläder som jag inte använt det senaste året åker skoningslöst ut, vilket borde vara typ 75%, haha. Hittade en massa olika kläder som jag inte har använt sedan vi flyttade till huset för 3 år sedan...
(De plagg som har gjort sitt åker på soptippen men det mesta är i gott skick så om någon vill ta emot kläder till loppis eller för eget bruk så är det bara att hojta till eller komma förbi och hämta)(Det mesta är i stl 36, 38, 40)

/Sonja, som i fortsättningen tänker leva efter devisen ett nytt plagg in- ett gammalt ut.

Inga kommentarer: