Om mig

Mitt foto
Välkommen till min blogg! Jag är 29 år och bor i en liten stad i Norrland tillsammans med min sambo Robert. Min bästa vän och största kärlek! Tillsammans har vi två underbara flickor, Stella 9 år och Minna 5 år. I familjen finns också hundarna Anja och Tia och marsvinen Fiona och Marion. Hundar är en stor del av mitt liv inte bara privat utan även yrkesmässigt eftersom jag sedan flera år tillbaka jobbar med hundar inom Försvarsmakten. I min blogg delar jag med mig av min vardag med barn och hundar och annat som intresserar mig och gör mig glad; bra musik, filmer och spännande böcker. . Jag är ofta ute och promenerar både i jobbet och på ledig tid. Gärna flera mil i veckan och alltid tillsammans med hund. Jag gillar att löpträna när tid finns och tycker att curling är världens bästa sport även om mina egna erfarenheter hittils är hämtade från åskådarplats. =)

Twitter

2011-02-02

Två vilodagar

Inplanerad vilodag från löpningen i går. I kväll hade jag tänkt springa men somnade när jag nattade barnen och kom aldrig iväg, vaknade till för en kvart sen... Har sovit så dåligt på sistone så jag antar att kroppen är i mer behov av vila än träning just nu.

Räknar med att vara piggare i morgon så jag ska försöka hitta tid till en runda, även om jag har ett fullspäckat schema i morgon med jobb och ridskola. Har också lovat att baka något smarrigt som Robert kan ta med sig på jobbet. De turas nämligen om att bjuda på fika på fredagar, en toppenidé ju!

Sitter med en kopp vaniljte nu och sedan kryper jag tillbaka till sängen. Natti natti.

Inga kommentarer: