Om mig

Mitt foto
Välkommen till min blogg! Jag är 29 år och bor i en liten stad i Norrland tillsammans med min sambo Robert. Min bästa vän och största kärlek! Tillsammans har vi två underbara flickor, Stella 9 år och Minna 5 år. I familjen finns också hundarna Anja och Tia och marsvinen Fiona och Marion. Hundar är en stor del av mitt liv inte bara privat utan även yrkesmässigt eftersom jag sedan flera år tillbaka jobbar med hundar inom Försvarsmakten. I min blogg delar jag med mig av min vardag med barn och hundar och annat som intresserar mig och gör mig glad; bra musik, filmer och spännande böcker. . Jag är ofta ute och promenerar både i jobbet och på ledig tid. Gärna flera mil i veckan och alltid tillsammans med hund. Jag gillar att löpträna när tid finns och tycker att curling är världens bästa sport även om mina egna erfarenheter hittils är hämtade från åskådarplats. =)

Twitter

2011-01-03

Drakborgen

I går var det söndag och efter en lugn morgon och förmiddag här hemma fick vi efter lunch för oss att göra en impulsresa till Sundsvall. Målet var leklandet Drakborgen i Birsta där barnen lekte och hade roligt i flera timmar. En riktig toppendag och barnen var supernöjda!

Jag passade på att springa över till Stadium och hittade ett par nya löpardojor, har verkligen varit i behov av det. Jag fick inte tag i de jag varit på jakt efter, utbudet var minimalt, men jag tror de här ska duga så länge.

Innan vi åkte hem till Solle igen åt vi middag och så fick barnen handla för sina julklappspengar och presentkort. Stella shoppade kläder och en söt Petshop-nalle. Minna gick all-in på leksaksaffären och shoppade pysselgrejer för hela slanten. Vi sprang också in i Therese och Mattias inne i Birsta City, jag blev så glad, det var härligt att träffa dem!



Inga kommentarer: